استفاده شرکت ها از VPN و کریو جهت ایجاد امنیت شبکه

فکر می کنید کسب و کار شما هدف جرایم اینترنتی قرار نخواهد گرفت؟ دوباره فکر کنید. بیشتر کسب و کارهای کوچک تا متوسط مورد هدف ویروس ها، کرم ها و نرم افزارهای جاسوسی قرار می گیرند. در هک: واقعیت های یک رویداد سایبری توسط افراد میزبانی می شوند، منظور این است که 60% حملات در سال 2014 به کسب و کارهای کوچک و متوسط بوده است. چنین حملاتی می تواند برای شما پر هزینه باشد و به شهرت شما آسیب وارد کند، اما قابل پیشگیری است.

network-security-tools-like-vpn

 

ممکن است در مورد “فیروال” یا “آنتی ویروس” شنیده باشید، اما آنها چه هستند؟ به عبارت ساده، این ها ابزارهای امنیتی شبکه هستند که می توانند خطرات حملات سایبری به کسب و کارها را به حداقل برسانند.

نرم افزارهای امنیت شبکه اغلب حفاظت بالایی توسط فایروال های ترکیبی، آنتی ویروس ها، حفاظت از نفوذ، فیلترینگ مطالب یا شبکه های خصوصی مجازی در مقابل جرایم سایبری ارائه می دهند که شما را قادر می سازد تا ترافیک های با خطرات بالا را مسدود کنید یا مانع از دیده شدن ایمیل ها شوید و از بد افزارها و جلوگیری کنید.

5 مورد از ابزارهای امنیتی شبکه که باید داشته باشید.

  • فایروال ها

یک فایروال ترافیک ورودی و خروجی را برای شبکه شما کنترل و نظارت می کند.قوانین طوری تنظیم شده اند که قادرند ترافیک را برای جریان داخل و خارج امن کنند و ترافیک های نا امن را مسدود کنند.

  • نرم افزارهای آنتی ویروس

نرم افزارهای آنتی ویروس تهدیداتی که وارد شبکه شما می شوند را تشخیص می دهند و آنها را حذف می کننند.

  • سیستم حفاظت نفوذ

یک سیستم حفاظت از نفوذ (ISP) از یک پایگاه داده از اثرات حمله برای شناسایی استفاده می کند و به طور بلقوه انواع شناخته شده از حملات را مسدود می کند و می تواند کارکنان شما را دانلود تصادفی محتوای مخرب باز می دارد.

  • فیلترینگ محتوا

فیلترینگ محتوا به شما کمک می کند انواع موضوع هایی که از طریق وب یا ایمیل وارد شبکه شما می شوند را کنترل کنید.

  • خرید VPN , کریو

خرید یک شبکه خصوصی مجازی VPN کریو یک تونل خصوصی ای در یک شبکه عمومی است که اتصال امنی از یک مکان از راه دور برای شبکه شما فراهم می کند.

امن کردن محیط IT خود

هنگامیکه صحبت از امن کردن محیط IT شما می آید، این 5 ابزار امنیتی شبکه را به یاد آورید. برای حفاظت مداوم، نرم افزارهای امنیتی شبکه مانند  Kerio Control را گسترش دهید که به عنوان نرم افزار، ماشین مجازی یا دستگاه های سخت افزاری در دسترس است. Kerio Control همه این ابزارهای جامع را به ارمغان می آورد و آن را انتخابی ایده آل برای شرکت های کوچک و متوسط می کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *